返回列表 回覆 發帖

請問這是否本末倒置?

趙頌茹出嫁 淚灑禮堂 周永恒認禁慾2月心急造人
(星島)2010年1月29日 星期五 06:30

拍拖6年多患難見真情的周永恒(Roy)與趙梓淇(趙頌茹    阿Yu)昨日拉埋天窗,婚禮一切從簡,沒有穿婚紗的新娘子自爆白色連身裙價值5,300元,而新郎的西裝更相宜只須$499,雖然沒有豪華布置及千萬鑽飾撐場,但場面溫馨感人,而「戒色」兩個月的Roy就坦言非常期待禮成後與太太名正言順「行埋」!文︰康蕎 圖︰羅安強

Roy與阿Yu昨晨先到註冊處註冊,下午再到2人平時崇拜位於葵芳的教會舉行婚禮儀式,一眾親友、教友及圈內好友關心妍    (Jade)、高皓正    、張致恒、徐天佑    、裕美    及梁雨恩等逾百位賓客到場觀禮。其中Jade表示與阿Yu當年同期出道很戥對方開心,買了水晶擺設送予一對新人。

儀式於下午3時45分舉行,Roy自彈自唱英文歌《Wonderful Tonight》送予阿Yu,阿Yu就緩緩由父親拖著進場,聽見Roy的冧歌阿Yu已泣不成聲。一對新人之後與全場人士唱聖詩及分享聖經    經文,其後2人宣讀誓詞及交換玫瑰金婚戒,阿Yu全程流出喜悅的眼淚,Roy就細心拿紙巾為阿Yu抹面,禮成後一對新人情深一吻,全場拍掌場面溫馨。

倉卒籌備婚禮

與Roy談到「戒色」問題時,他說︰「信主後唔可以講大話,我同阿Yu拍拖6年幾,婚前性行為、同居咩都做晒,神嘅角度係犯罪,於是即刻停止,兩個月前同阿Yu好倉卒咁籌備呢個婚禮。」問到等了兩個月是否很期待快些洞房?Roy笑說︰「坦白講好期待,我係一個血氣方剛男仔,咁樣都好正常!」在旁的阿 Yu則說︰「原本大家好似老夫老妻咁,但呢兩個月佢對我特別細心,好似返回初初拍拖咁甜蜜,所以我奉勸拍拖人士唔使咁快(婚前性行為或同居)。」而問到婚後是否積極造人?阿Yu說︰「我隨時Ready!(生幾個先夠?)唔知呢,可能一生生兩個喎!」而完成儀式後,一對新人會和親友吃晚飯,喜酒就留待4月初才擺,確實日期未定。

問題來了,這兩位朋友什麼「婚前行為」也做了,為何還要如此倉卒籌備婚禮?照周先生接受訪問時的說法,我想是否他倆於2個月前成為「基督徒」,而他倆的所有「婚前行為」皆是「罪」,但因這些「婚前行為」太好玩,按捺不住的他倆惟有草草行禮而致不會被神看為「有罪」?不過,既已是「老夫老妻」,其實結婚與否也不急於一時吧?除非...有餡了?
原來,婚姻於個別信徒眼中,只是取得進行「合法性行為」的一種手段而已...他們到底是輕看了婚姻,還是輕看了自己?
衣食足,然後知榮辱。食唔飽,有時真係同禽獸無異架。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
回復 2# Jennifer

後生細女係咁架了 ,你都係過來人了 ,米咁了
咩過來人?起碼我知道結婚不是用來玩的,所以未敢結住
水兄,唔明你講「食唔飽」何所指呢?邊方面「唔飽」先?
「食色性也」丫嘛,花姨要是扮唔識,我都無計架。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
水兄你誤會左啦,我係唔明你係話點解覺得佢地兩個「食唔飽」?佢地而家要將自己納入返「基督教」正軌先草草拉埋,又點算「同禽獸無異」?佢地就係唔想俾d弟兄姊妹話係「禽獸」至局住結婚啫?....
回復 7# Jennifer

30歲以上還沒結婚的男人叫魔法師
花姨 ,你....是女魔法師??.................
現今世代大把人30歲以上還沒結婚,豈不是通街魔法師?
回復 9# Jennifer

係!
咁即係大家咩都唔做,然後「印印腳」等30歲自動變為「魔法師」?
回復 11# Jennifer

sim
回復 7# Jennifer


    其實「性」這環節,都有一定程度的重要性。離婚的其中一大原因,都是性生活不協調。沙文兄都是用這招,令老婆返唔到教會啦。
四個字:自欺欺人...
回復 13# 抽刀斷水
又唔好講得咁難聽。我只是在適當時候提供適當服務啫
沙大哥,乜講到「服務」咁難聽呀...你同尊夫人唔係應該「相濡以沬」嘅咩?「服務」咪變左陳生同小甜甜嗰種囉?
回復 16# Jennifer
職業無分貴賤嘛。職業操守系應該如此,的士佬都冇得揀客啦;唔糸點會叫服務性行業喎?
職業?點解我冇見過有人見工職業嗰欄填「老公」嘅?
回復 18# Jennifer
因為這個行業很專門而又很難請到人,所以請老公並唔係由classified負責, 而另有專門篇幅: matchmaker 徵婚欄
http://www.matchmaker.com/mm/dating/hongkong-hongkong.htm
回復 19# 沙文

老大, 這行業好唔好搵ka??
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個