返回列表 回覆 發帖

米雪尹佬情深26載 阿嫂名分確認

米雪尹佬情深26載 阿嫂名分確認
2010/02/18    來源:on.cc  

尹志強(尹佬)與米雪拍拖26年,是圈中公認的「模範夫妻」。尹佬妹妹昨日認屍時,亦直認米雪是「阿嫂」,而尹佬生前好友亦對婚事不置可否。

尹佬和米雪自84年相戀,攜手共度26載風雨,尹佬更曾多次在喜慶場合求婚。尹佬患癌期間,米雪以「賢內助」身份陪伴在側,對他照顧有加,尹佬自01年起更以「我太太」稱呼米雪,並有指兩人已秘密影結婚照,甚至傳出米雪為圓尹佬心願,選擇在ICU行禮,米雪更於前年底拍攝中式裙褂婚照贈愛郎,裙褂款式、髮型及首飾等均徵求尹佬意見。而她昨日亦以未亡人身份召開記者會,向傳媒交代尹佬的後事。

雖然米雪曾揚言不結婚可保持初戀感覺,但尹佬妹妹昨日到殮房認屍時,親口承認米雪是「阿嫂」,米雪助手洪小姐對此回應:「尹生家人一向係咁叫佢,但係咪真係註o左冊要佢o地家人先知!」

三哥欲言又止

至於尹佬生前好友亦對他們已婚一事,不慎漏了口風。苗僑偉(三哥)被問到「尹米」是否已婚時,並沒否認:「呢個時候唔方便答你,你明o架啦,唔好意思!」而尹佬外甥梁漢文亦說:「據了解佢o地係未結,不過拍拖咁耐,家人都咁叫佢(稱米雪做阿嫂),佢o地冇乜所謂,只欠一紙婚書,佢(身份)同老婆冇分別,我就叫佢米雪姐姐!」另外,尹佬亦是名人余錦遠兒子的契爺,余錦遠說:「唔清楚!名義上唔係都唔緊要,佢o地一齊咁耐,我當佢o地結o左婚!(叫米雪做阿嫂?)我o地叫佢名o架咋!」

與尹佬稱兄道弟的資深足球評述員黃興桂對此說:「當係結o左婚咁樣剢,係叫佢阿嫂,但唔係正式去註冊!我26年前已識佢o地,見佢o地拍拖,知道尹佬o黎真,覺得佢o地形同夫婦,今次件事唔係誤會,大家都叫米記做阿嫂,最緊要佢o地已經當自己係夫婦!如果佢o地正式註冊o左,反而仲奇!(尹佬想結,但米雪唔想?)唔係o既!大家都愛錫對方。(會唔會結o左你唔知?)肯定冇結婚,不過成家百分百當佢阿嫂!」

開工大方露面

此外,米雪昨晚收拾心情,為無線新劇《女人最痛》開工,監製林志華雖於心不忍,仍尊重其意願,並在化妝間恭迎米雪。米雪於昨晚九時許到達電視城,但走後門進避開傳媒,而化妝師移師錄影廠遷就米雪。米雪約於十時五十五分完成工作,因見大批傳媒苦候,遂決定出來給傳媒影相交差,事前助手講明她不會發言,以劇中造型現身的她,並沒強擠笑容,但神態輕鬆,影了一兩分鐘後,米雪說:「辛苦晒,唔該晒!」其後換衫離開。至於同劇演員張可頤和馬德鐘,亦默默支持米雪,可頤表示會煲湯給對方飲;馬德鐘則認為無聲勝有聲:「佢返得o黎開工已經好堅強!」而曾與米雪合作《五味人生》的郭晉安則大讚她積極:「做同事應更加有信心佢可渡過難關!」

抽:好欣賞他們不離不棄的精神,願尹志強一路走好。

http://news.hk.msn.com/entertain ... ticle_4_64208_1.asp
根據高弟兄教訓周弟兄同趙姊妹以導致佢地可以光速搞婚禮的「創舉」,米雪姐姐同亞洲第一中鋒呢廿年黎都係"living in sins"wor...敢問家陣香港地有邊位基督教夠薑出黎「指正」呢對廿六年情侶呢又?
超班過果D為性飢渴而嫁娶既基督徒夫婦啦。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
超班又點?人地(疑似)性飢渴又有得上天堂wor,吹呀?
所以,我唔信囉。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
人對於宗教,好多時似利用多於誠心相信,歸根究底,係人嘅素質問題,多過淨係信/唔信嘅分別囉...
初三居然夢見尹佬,琴晚夢見米雲...但我唔係佢哋fans!好邪~
我的信念就是太陽!
米雪果筆唔理住,尹佬有無同你講過D乜咁呢?(例如一組號碼之類)
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
講都講比數,唔係一組number啦下fa?
比數要講埋邊場對邊場先得~ 或者只須講一個號碼都可以。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
回復 8# 抽刀斷水
佢只係俾我睇一啲臨終畫面,無數字...
米雪個夢先驚~
是怎麼喇?別賣關子啦。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
米雪居然成為成人玩具店老闆...
我的信念就是太陽!
回復 13# 日天


    明顯地,你思維太混(淫)亂了。
回復 14# 抽刀斷水


    我唔會去同米雪買玩具囉~= =
回復 15# 日天


    米雪姐都唔錯的:

返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個