返回列表 回覆 發帖

★★★ 宇宙無敵,10個你要相信的理由 ★★★

宇宙無敵,10個你要相信的理由

1. 除了上帝以外你不可有別的神
2. 上帝有三個「位格」,即聖父、聖子、聖靈
3. 人生來就有罪,人不能自我拯救,而要靠耶穌基督的救贖
4. 因信稱義,人類憑信仰就可得救贖
5. 耶穌自稱是基督,證明他是救主
6. 耶穌由童貞女所生,證明他是救主
7. 耶穌被釘死在十字架上,證明他是救主
8. 耶穌死後第三天復活,證明他是救主
9. 耶穌基督無罪,證明他是救主
10. 信仰耶穌基督,心身被聖靈充滿,證明他是救主

朋友們!請你誠心相信並接受主耶穌作你的救主吧!
我身為基督徒,自己有很多地方有待改善,自己絕不是完美的人。只是我知道、認識到有一位完美的主作我們的榜樣,叫我們去效法衪。生命這麼短暫,餘生已不多,餘下時間我怎樣去做?我希望有選擇時,作出一個合乎聖經的選擇,跟隨聖經教導,行公義、好憐憫。現在主耶穌進入我心裡,我坐在衪旁邊,由衪負責開車,所以我不用擔心,我走這條路一定正確。
你好像在說反話, 這十點更像不信耶穌的理由.
Anyway, 歡迎你來到離教者之家! 基督徒.
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
回復 5# drsherlock


信仰是我自己跟耶穌間的決定,當我立定心意後,我發覺原來有很多同路人陪我走這條路。大家有沒有想過,其實耶穌已經在你心外敲門,等著你讓衪進入你內心呢。
回復 6# jp1

耶穌跟你說過什麼?是耶穌說還是教會說?
其實耶穌已經在你心外敲門,等著你讓衪進入你內心呢。

jp1 發表於 2010/6/14 15:01



    衪次次都來得不著時, 我有事外出了
回復 4# drsherlock

不是欠缺說服力這麼簡單,連大方向都弄錯了,那十點是不信耶教的理由:

1. 耶教專橫,否定其他宗教,將所有異教神明都說成是邪神假神。
2. 「三位一體」教義含糊混沌,亦缺乏經文作根據,叫人困惑。

3. 原罪乃欲加之罪,上帝造人他本身要承擔最終負責。
4. 因信稱義令教徒對自己的言行變得不負責任。
5. 經文中耶穌從未以神自居,舊約傳統彌賽亞是人不是神。
6. 童女產子違反常識,非有確鑿證據和詳細記錄不足為信。
7. 十字架是羅馬太陽神的象徵符號,耶經原文沒有提過十字架。
8. 人死不能復生,死人復活乃無稽之談。
9. 耶穌引導信徒自殘身體、指示信徒傷害不信者及向信徒灌輸有歪倫常的道德觀念。
10. 歸順耶教,良知就被蒙蔽了,變得是非不分黑白顛倒。
信仰是我自己跟耶穌間的決定,當我立定心意後,我發覺原來有很多同路人陪我走這條路。大家有沒有想過,其實耶穌已經在你心外敲門,等著你讓衪進入你內心呢。

==
每人有每人既決定..咁你信就信啦... 你入得黎分享咁我地又可以分享下啦..  理性既角度點解唔信,上面已經有人講啦..  我比較持中性既態度. 因為我知道講理性係無用的. ( i mean whether you believe in something.)

不過.. 你知唔知點解要叫信仰呢..? 你信左係唔係更有信心呢.. ?  為何你發現有志同道合跟你一起會很開心?

叫信仰..因為要信.. 因為...唔多唔少..你心內都有唔相信既力量. 無論你幾完全(盡量)相信都好..始終有反駁反抗既力量. 咁如果要推持內心平和唔分烈..你只能尋找一致的想法..但. 基督教(你既教會)只能教你呢d叫罪,呢d叫魔鬼.. 佢地會叫你多d返教會..聽得多一點..  那'信' 的一邊就會有作用..  as long as 你係教會能滿足你既需要.. (任何的需要.. e.g. 有人關心.. ) 咁你就會去多d.... 佢地會好關心你係唔係全心信的. 佢地唔會關心你係唔係開心左.當然如果係既..佢就可以用你既故事去吹噓一下啦..

但你平靜的時間..唔相信的那一面又會出現..   當然教會已經同你講..呢個係魔鬼..

如果你真係全部100% '信' .你就唔會叫信.. 呢d 做 “知“.  知唔同信的. 知就係知.. 就算被人否定..你自己都好肯定.. 因為你知. 唔係信. 例如人地話我阿媽成日鬧我,咁樣唔係愛我.  我其實唔駛'信'我阿媽愛唔愛我的.. 因為我'知'. 知就係知. 唔駛理由的. 係心知.

如果你有任何懷疑,你應該自己去找答案.自己去搵自己既真理..直至到你知. 去多d 唔同既地方..去睇多一點.

你話... 耶穌已經在你心外敲門,等著你讓衪進入你內心呢。--> 呢個耶穌係你自己想像的神.. 你就讓佢入你心吧.. 你自己如何想像也可以.. 沒有人可以叫佢走的.   但你會發現..如果你真係耐心地看..所有呢個神既一切..都係教會人士俾你的.. 如果一個人. 無眼,無耳,唔識中英文. 只係得皮膚同味道既感覺.佢可以食, 可以打人. 佢生存..但係佢係唔可以信主的.. 因為佢聽唔到睇唔見.  無影像,無文字可以入佢既腦. 唔係入佢既心.  

你既神只係想像.

你話...........我立定心意後,我發覺原來有很多同路人陪我走這條路 --> 你決定心意次後.. 只有更分烈..更爭扎.. 更迷茫..  不單止你.. 跟你一起走的基督徒都係一樣咁迷茫的.   

因為你信既只係經文,只係假象. 真理會一再出現反對呢d教條的. 會反對呢d 唔人道既宗教..

. 好好享受你既基基生活吧..
宇宙無敵,10個你要相信的理由

1. 吸收日月精華...自己由石頭爆出來
2. 身為大師兄...師父有三位高徒,即悟空、悟能、悟淨.
3. 遠付西天, 護送取經
4. 降魔伏妖
5. 封稱是齊天大聖,證明他是救主
6. 比丹爐火燒都無有怕,證明他是救主
7. 漂洋過東瀛後 學懂龜波氣功,證明他是救主
8. 死後多次復活,證明他是救主
9. 能集齊七龍珠,證明他是救主
10. 最後變成超級撒亞人,心身被力量充滿,證明他是救主

朋友們!請你誠心相信並接受 孫悟空 作你的救主吧~
本帖最後由 beebeechan 於 2010/6/19 05:52 編輯

要信耶穌, 不需要10個理由
一個便夠了.
如果要找夠10 個理由, 即無一個理由是有力的.
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
不對...應如聖經所作的神蹟一樣...十個都嫌少...愈多愈信心強.........耶穌是王是救世主~~~
回復 14# Guest from 218.103.156.x


    多多都唔夠死了 ,真的假不了 ,假的真不了
沒錯,一個就夠了....發瘋,夠有力了吧.....
drsherlock 發表於 2010/6/19 13:05


每一個人都一有個信耶穌, 不信耶穌既理由.
你的理由不是我的理由
我的理由不是你的理由
回復 16# beebeechan


    你有理由我有奶油0者
不對...應如聖經所作的神蹟一樣...十個都嫌少...愈多愈信心強.........耶穌是王是救世主~~~ ...
Guest from 218.103.156.x 發表於 2010/6/19 17:34


西遊記的孫悟空都有七十二變,耶穌不過是小兒科而已。
回復  beebeechan


    你有理由我有奶油0者
淚兒 發表於 2010/6/19 19:47


話知你是人奶或豬奶
奶油或是豬油
本帖最後由 beebeechan 於 2010/6/20 00:56 編輯
西遊記的孫悟空都有七十二變,耶穌不過是小兒科而已。
龍井樹 發表於 2010/6/19 21:14


如你認為有需要, 又可令你安心
咁咪去信孫悟空囉



悟空, 係咪又係抄自印度神話?
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個