返回列表 回覆 發帖

反反基貼第二彈 - 反基人的態度.

問講道理的反基人:

我自問對你們的回應都很小心, 沒有以言語去羞辱你們....  但點解會員 dye 很多時對我的回應也要加上一些人身攻擊? 又要說我冇常識, 有強權無公理, 笨七, 白痴, 唔用腦....等等

之前我誤會佢係離教者, 佢澄清左之後我都同佢講左聲唔好意思, 點解佢仲要對我嘲諷一番?

這就是反基人的態度?
本帖最後由 dye 於 2010/7/22 11:37 編輯

Because it is YOU who is misled when you said I am misled.  I am not misled, I am correcting you.  You are refusing to use your head when you failed to see the obvious.

I said IF you place a bomb in the street, you are an idiot.  Did you place a bomb on the street?

Rather, you refuse to read the 'IF' and accused me, have you apologized?
---------

For the "might makes right", it IS what you are descibing yourself as believing.
It is July 22, 11:41 2010

原罪和一次得救永遠得救 by淚兒 Post #41 :你是典型的MIGHT MAKES RIGHT (有強權無公理)
原罪和一次得救永遠得救 by淚兒 Post #75 : 是,我是估不到你是個白痴。
反反基貼第一彈! Post #80: You are not using your brain here.

um... May I ask where are the "IF"s ?
本帖最後由 dye 於 2010/7/22 11:55 編輯

Resorting to quoting out of context?

"普天之下,莫非王土?佢有權濫殺小市民?
之前我都唔知... 之後睇左約伯記, 約伯受苦果時原來都有咁諷刺過神... 之後神對約伯既言論竟然係佢講得岩... 所以神先會不停咁同我地講佢唔會咁做.... 好彩佢應成過唔會.... 如果唔係就都幾大鑊.... =.="出位基督徒

"你是典型的MIGHT MAKES RIGHT (有強權無公理)" Dye

----------------
"真架,如果你真係因為我講下走去放核彈,最後死左一大堆人,我好內疚架。
所以千祈唔好拉。

但係我至少認無知,我點能知你咁能笨七? (死左人係譟D)
我又認無能,咁我無能保護人去免核爆。

點都好,如果因為我多口,你白痴,死左人我真係好能內疚架。"Dye

"既然你都認左你自己多口,無知,同無能,咁我都唔再怪你啦呵?"出位基督徒

"是,我是估不到你是個白痴。
是,我是不能制止別人受你的核彈所害"Dye
Okay... let's quote it more precisely then...

「不過出毒奶粉果D人冇講過話D奶粉有毒, 我又冇講俾人知响街市放左個核彈呀嗎~ 如果果D人一早講明D奶粉有毒/一早講左响街市放左個核彈, 佢都要食/引爆, 咁真係唔怪得人架喎. 唔係咩?」

簡單講,唔係。有D野係唔可以免責。

-------------  <---------------  You have made a clear separation from the above.
你是典型的MIGHT MAKES RIGHT (有強權無公理)

------Below is another post by you ---------

「如果你真係因為我講下走去放核彈,最後死左一大堆人」

誰在意你?你是加害者,不是死者。

--------      <-------- again, You have made a clear separation from the above.
是,我是估不到你是個白痴。
是,我是不能制止別人受你的核彈所害
本帖最後由 dye 於 2010/7/22 12:23 編輯

回復 5# 出位基督徒

The seperation refers to different topic you mentioned.

See how it lines up.

"真架,如果你真係因為我講下走去放核彈,最後死左一大堆人,我好內疚架。
所以千祈唔好拉。

但係我至少認無知,我點能知你咁能笨七? (死左人係譟D)
我又認無能,咁我無能保護人去免核爆。

點都好,如果因為我多口,你白痴,死左人我真係好能內疚架。"Dye

"既然你都認左你自己多口,無知,同無能,咁我都唔再怪你啦呵?"出位基督徒

"是,我是估不到你是個白痴。
是,我是不能制止別人受你的核彈所害"Dye

-----------
In between p68-p73, Sherman has also point out the flaw in your logic indirectly.
回復 1# 出位基督徒


反基人的態度

1)  如果只是個別人事, 請更改標題: 例如:  反基人dye的態度
2)  如果是全部, 請羅列各人的罪證....以便檢討
改標題?我又不是反基。

我只是反非理性。
回復 6# dye


"The seperation refers to different topic you mentioned."

If it is a different topic... can the meaning of the sentence get across?
In between p68-p73, Sherman has also point out the flaw in your logic indirectly.
本帖最後由 dior13dior13 於 2010/7/22 19:50 編輯

我是反基,但不怎麼是反非理性,因為我覺得那些人非理性和反基的另一類非理性疊在一起很好玩.
我是反基,但不是怎麼反非理性,因為我覺得那些人非理性和反基的另一類非理性疊在一起很好玩. ...
dior13dior13 發表於 2010/7/22 19:38

咁咪擦出火花囉
dye 我是如此的風流可愛純真動人,願意和我擦出火花嗎?
問講道理的反基人:

點解會員 dye 很多時對我的回應也要加上一些人身攻擊? 又要說我冇常識, 有強權無公理, 笨七, 白痴, 唔用腦....等等
出位基督徒 發表於 2010/7/22 10:55



因為你真係咁囉
而被 dye 看到, 所以就講出事實囉
歐,dye 而且我還會做家事~~會買宵夜~
本帖最後由 dior13dior13 於 2010/7/22 21:07 編輯

"The Story of Suzie" (REVISED)
http://www.youtube.com/watch?v=sd7iXASIOdA&feature=related
i like the video. so inspired.

出位基督徒 .. 呢d 可能係神既安排呢..., 而傷害你的一定係惡鬼.  

你可能要跟 mr. chan 學下點做法事.. 唔係.. 係彌撒先arm. ..

可能.. 你太出位了.. 神要教訓下你呢
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個