返回列表 回覆 發帖

請求版主將我的離教見證全部除去! 因我決定離教離教者之家

回復 20# weiyan
   
啊, 多謝你話比我知
可能每個人既心深處都好想有人真心關心佢, 可以相信佢. 想同一個品性好好既人做朋友.  人係群居, 大部份人都鍾意果種" 大家一齊" 既感覺.  一齊食飯, 一齊去睇戲, 去打羽毛球, 去某教友屋企坐, 一齊聊天......

--> 其實人需要既係'愛' 佢地係教會到感受到既係'愛'. 咁佢地就信. 呢個真係人之常情. 但當自己打開自己既心.但原來教會會用盡一切方法去洗你既腦..同埋仲要跟一班同樣咁需要愛既人一齊..  就好似你病..你去醫院一樣. 當好嚴重既時候,佢地會幫到你一陣..不過..如果你接近一班(唔係一個,係一班)有問題既人既時候,就連你都會有問題.

一個好既愛人會幫你成長的. 一個差既愛人會佔有你..會孤立你的...  

===

忘記左, 神係假既.
只要你唔走, 同你岩傾d既人都唔會走, 就變相幫助增加基督徒.  變左幫自己洗腦, 亦幫埋本來唔信, 但係又同你傾得埋既人洗腦.

... 嗯..佢地講既神係佢地自己造出黎的... ..我唔會咁講佢地係真定假..  但係.. 做人要用心感受天地萬物既一切.. 某一時候,你會感覺到.."神性"..   我認為唔駛堅定去否定什麼什麼的.. 做人都要用心去感受.
回復 22# kwongyauleung

咁又係, 近朱者赤, 近墨者黑.
最近都繼續睇其他離教見證, 好多篇都好搞笑.  每次唸起d離教見證同埋被youtube ban 左既聖經動畫都覺得好好笑, 笑左好耐.

最近識左兩個 friend, 前日同其中一個傾計(女性呢既), 先知佢竟然係 基督徒!  問佢:" 你點解信神既?"  佢不單止不回答我, 仲反問: "點解唔信呢?"     好彩果時搭地鐵, 我地唔同線, 跟住各有各行.   唸唸下, 昨日係 facebook  block 左佢, 費事煩!  睇返佢個 facebook info, 佢竟然無寫自己係 基督徒.   躲躲藏藏咁, 等我更加覺得佢利用友情去傳教.
回復  kwongyauleung

"點解唔信呢?" ...
Alice 發表於 2010/7/23 11:24


都唔知係乜,點信呢?況且,世上有咁多宗教,係咪要樣樣信下?
最好不回答, 基督徒所問既有關基督教既問題.  佢地係一言堂, 有佢講無你講.  你講果時佢唔係聽, 只係係度等你講完就發謬論.
毅力並非長跑, 而是一次接一次的短跑
回復 25# Alice


    有時間有心情咪陪佢玩下囉,當幫下人做善事。
回復 25# Alice


    好同意。佢地聽你講野只是等位入你。
面對如此問題,可以好認真回答:「我正在諗點解吾信教。上個月先諗完點解吾信道教。休息下會諗點解吾信佛教,重有衣斯兰教等等。基督教係一個好好的宗教,所以我會留最多時間給基教。等到諗完晒其它,全部時間用來諗基教。」
幾個星期, 聽佛教法師教係咁教第三種方法的... 甚麼吸引力法則. 樂觀情況, 正能量....全部都是講這方面的方法, 怎麼胡說八道法?
E72 發表於 2010/7/19 16:52



    什麼人開班講解祈禱的功效,跟「集體意識改變未來」的說法是否胡說八道有何關係?耶教徒的牧師神父傳道人也開班教導他們如何禱告,那就證明他們的集體意識能夠改變世界?
回復 27# weiyan


    哈,點解唔主動 d去搵位入佢呢?
回復 29# 龍井樹
你耶經上腦
回復 29# 龍井樹

送件比你

    大家好! NAME: SUI MON TSE
小女子今年23ys (正尋找拍拖對象)
因工作關係暫未穩定教會生活...
所以一位純潔心靈的伴侶好重要
充實之餘亦使我經歷上帝救恩
很想結識一位心靈誠懇的弟兄
如是者請在此留言 or
add msn : cissie518@yahoo.com.hk
回復 31# weiyan


    我又唔係佢弟兄, 幫佢唔到喎, 送畀我都冇用.
什麼人開班講解祈禱的功效,跟「集體意識改變未來」的說法是否胡說八道有何關係?耶教徒的牧師神父 ...
龍井樹 發表於 2010/7/26 09:49


1)
什麼人開班講解祈禱的功效,跟「集體意識改變未來」的說法是否胡說八道有何關係?  <==   我無講過... ...(睇番我這段說話之前, 亦沒有人說過...."什麼人開班講解祈禱的功效"), 最後, 可否用簡單一點的字句, 重寫這段...小弟文字功力比較低,
我原文  ==> 我比較傾向"量子力學", 對於集體意識改變未來的說法....

2)
點解會第N次返回教會, 就係因為你的朋友沒有忘記你...他們祈禱, 你會重返...在集體意識影響下, 你的腦電波也受到影響....

看看胡說八道......【释义】:没有根据或没有道理地瞎说。
==> "聽佛教法師教係咁教第三種方法的... 甚麼吸引力法則. 樂觀情況, 正能量....全部都是講這方面的方法,"
這些解釋, 確實可用"胡說八道"去形容, 要看你的立場如何. 你對"正能量"這些用字都偏向保守的話, 很難接受我所說的.
回復 33# E72


    我對"正能量"一詞沒有任何偏見,我只會說它語焉不詳。"量子力學"也沒有集體意識之說云云。
回復 34# 龍井樹


1)量子意識的途徑
http://plato.stanford.edu/entries/qt-consciousness/
It is widely accepted that consciousness or, more generally, mental activity is in some way correlated to the behavior of the material brain. Since quantum theory is the most fundamental theory of matter that is currently available, it is a legitimate question to ask whether quantum theory can help us to understand consciousness. Several approaches answering this question affirmatively, proposed in recent decades, will be surveyed. It will be pointed out that they make different epistemological assumptions, refer to different neurophysiological levels of description, and use quantum theory in different ways.     

2) 我们到底知道多少续集 上(我们懂个X)What bleep do we know
http://www.tudou.com/programs/view/Ft6RkOq6giE/
回復 35# E72


    那網頁說的是以量子理論幫助我們理解意識的可能性,哪有說過集體意識可以改變未來?
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
簽名被屏蔽
回復 36# 龍井樹

你可以當他們是傻的, 但不能否定他們的存在
http://www.quantum-change.co.uk/
回復 31# weiyan


    噢, 原來轉載自 Uwants...
http://www.uwants.com/viewthread.php?tid=4413841&page=20#pid142733222

老襯求騙啟示:

這裡有老襯一名。請快來騙我吧,騙財騙色悉隨尊便。
回復 38# E72


    他們不傻,付鈔給他們的才是傻子。
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個