返回列表 回覆 發帖

教會比我既感覺

回復 34# Alice


我覺得這本書對於想八卦耶教的非基合適些.
資深教友都知教會有本淫賤的經
呢本書好精彩架, 有好多資料: 基督教歷史, 進化論, 而且亦有近至 2007年既資料.  亦有作者對基督教既感想及離教原因.
教徒多數有神秘經歷, 所以對自己所信既教好忠心.  呢d就係佢地所謂既 "與神同在".
其實有好多野都有待科學去開發, 有好多野係人類未發現, 但係都不可以歸於"神".  

不過我一直相信: 超感應.  因為我見到螞蟻, 蝸牛都用觸鬚溝通. 咁d蟻就會知道邊度有食物, 佢地唔使講野. 紀錄片入面d螞蟻會好似建築師咁起個蟻窩, 個窩有好多層, 入面有育嬰室, 儲藏室......
http://hk.news.yahoo.com/article/090826/3/dww9.html  (新類型人)
http://www.hkcd.com.hk/content/2009-04/11/content_2288535.htm (第六感真相)

http://www.freewebs.com/sheepda/sixthsense2.htm   (被凝視)
http://leadcentre.blogspot.com/2010/02/blog-post_05.html  (<-- 必定要看!!  未來既世界繼續會係科技上有突破, 更顯得宗教落後)
毅力並非長跑, 而是一次接一次的短跑
個師母有咩理由咁樣講野..
肯定妒忌心好重..
回復 42# Alice


    搞到我都想買本來看看。
本帖最後由 weiyan 於 2010/7/29 17:09 編輯

回復 44# 抽刀斷水


   
你歉啫.你都可以寫得出這種書.
回復 44# 抽刀斷水

熱烈推薦你去買! 一本雜誌既價錢, 買到一本精彩既歷史書
回復  抽刀斷水


   
你歉啫.你都可以寫得出這種書.
weiyan 發表於 2010/7/29 13:17



    連你都看過?
回復 47# 抽刀斷水


    可能會看過真人版,但沒有看過這本書.我起初以為是另類護教書,見到Alice帖中說看到教會的離譜野.這些教會淫賤經沒完沒了,不看也吧.

本書有沒有講單牧師和秘書鬼混,師母知道成年但怕牧師冇佐份工吾出聲。結果秘書隻公屈佐教會二百萬。個牧師去美國讀個洗底課程回港又想翻鋤。本書有冇呢單野?如果冇就好留喎。
抽刀斷水:  儅我求你,幫我刪除
呢件事已經影響左我太耐

我真係有心想忘記
求你成全

如果你5相信係我po出來
我都無辦法
當時,我無登入就甘 寫完

我受既折磨已經夠啦
請你高擡貴手
幫幫我
刪除左,
我而加剛剛失戀

我只想忘記一切
重新開始
求你成全


我真係要放低,請你刪除

我求你!
sorry= =!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
頭先又5記得登入
= =



請你相信係我寫
我係fb上都有好多文章
你一睇就明白啦
抽刀斷水:
我係新手,無辦法私底下 寫信求你

但我真係好想好想好想刪除左呢篇文
我無後寫出來
但我而加只想 刪除
求你成全!!
我無後悔過寫出來,因爲我想了解呢件事
有你地出言相助我已經好感激


我求下你地 幫幫我!
了結 ~
回復 53# 0013


    0013:
這帖本來己沉底,你自己發回復,做這帖上榜首,又叫我們記現這事.

網主已解釋沒有辦法證明你是樓主,如果本有合理理由刪帖,網主有問題.

如果這個網站的內容令你不安,可以不上來,甚至可以在firewall block這個網站.

你腦裏面的記憶會不會可以同網上文章一樣刪去?上面都有po講過.

你多次提出這個不合理要求,令我懷疑你的動機和真實身份.

1.你和樓主是同一人或同一組人,有計劃搞事
2.你騎劫樓主

如我的回應令你不安,先講聲對吾住.
樓主與0013的IP不一樣,無法核實0013就是本主題的樓主,恕無法執行有關刪文之請求,敬請見諒。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
我都開始懷疑 0013 其實係基督徒, 個名又叫做 0013, 連個名都不知是誰.
ip 又次次都不一樣.    可能 0013 跟本就係師母.
毅力並非長跑, 而是一次接一次的短跑
回復 56# Alice


    因該是師母乾兒子....
回復 57# dior13dior13

可能係架, 佢可能唔想教會d衰野揚出去. 咁 師母呢d行為好大可能係事實
不過本書交待好多不為人知既事.  而呢本書係圖書館係無得借既, 所以先令我更加想睇.
之前上中央圖書館既網預約, 發現圖書館無此書.
Alice 發表於 2010/7/27 23:58



        香港政府都給耶教騎劫的 ,香港圖書館無得看好平常呀
回復 59# 淚兒


    也不盡然。至少這本書我是在香港公共圖書館借來看的:http://exchristian.hk/home/article/show/25
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個