返回列表 回覆 發帖

無恥耶賊竟然發表如此無恥言論

以基督信仰拯救中国的“不文明史”
——读萧建生《中国文明的反思》

(北京)余杰

結論:
所以,包括萧建生在内的越来越多的中国的有识之士深刻地意识到:“只有上帝的声音是灵魂的粮食,只有基督信仰才能拯救中国人的灵魂。”这是一个谁也无法否认的事实:


文章原載《北京之春》
http://beijingspring.com/bj2/2010/380/2010430153219.htm

回復 1# weiyan


    要這麼說,才能招攬一批死士去賣力傳教。
回復 2# 抽刀斷水


    還可以滿足班教徒的自大狂.他們會說中國強大是因為耶教徒禱告的結果.
決戰在弦,中華文化危急,中華民族危急.....
可惜日防夜防,祖國卻在防我們這些自己人……(本網尚未能通過The great firewall
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
回復 5# 抽刀斷水


    有關基督教事務,中共會問包得零牧師。
一你基督教裡面的人全是中共的人.. 否則什麼教也沒用....

宗教只係工具.  

最後亦拯救不了中國的“不文明”..  

why? “不文明史” ? 史 is already past.
基督教想係大陸發展都幾難,  大陸果邊咩都做得出架.   以前返過間教會, 佢地去大陸短宣, 要同全國人大同一張桌食飯, 而且講明唔准傳教.    大陸d官求其搵條罪都可以鎖班基督徒入地窂, 到時佢地不見天日, 變成點都無人知.   
異見人士都有d被捉, 無人救到佢地.
毅力並非長跑, 而是一次接一次的短跑
而且大陸d人認錢唔認人, 佢地太窮, 得鬼間信教咩. 唔使做呀?  基督徒叫佢地個個禮拜返團契, 崇拜, 大陸人睬佢都傻啦.
毅力並非長跑, 而是一次接一次的短跑
大陸d人認錢唔認人, 佢地太窮, 得鬼間信教咩. 唔使做呀?
--> 很對呢..

對於生命的滿足只食得飽既時候.. 對佢地黎講,有野食先係真理...
中國正是如此的在地獄之中.
而且大陸d人認錢唔認人, 佢地太窮, 得鬼間信教咩. 唔使做呀?  基督徒叫佢地個個禮拜返團契, 崇拜, 大陸人睬 ...
Alice 發表於 2010/8/22 11:42



    有錢又得閒的人數正大幅上升了,單是溫州都不知幾多人信教呀。
如果係咁就衰囉~~  不過物極必反.   當基督教頂盛既時候, 就係暴亂既開始.  
以前帝制統治果時都係咁啦.      依家都越來越多反基網站, 反基人啦.  以前基督教未咁流行果時, 邊有咁多反基.
多人信教, 亦多人離教.  多人信教都有好既一面, 就係越呢越多人了解基督教既真面目.  只有了解先會反!
稍為清醒d既人, 都頂唔順呢d宗教生活, 亦不願意做扯線公仔.    我點解要聽所謂"導師", "屬靈長者" 支笛?
毅力並非長跑, 而是一次接一次的短跑
點解信主耐d, 唸野一定好d? 為人好d?  我唔認同.    信主耐d代表咩?   係我眼中, 只不過係一個傻佬/ 傻婆
毅力並非長跑, 而是一次接一次的短跑
回復 9# Alice

正如美國中餐禱告會竹的作為,就是利用金錢去操控弱小國家.所以自封基督教黑手黨之名.
http://exchristian.hk/forum/viewthread.php?tid=5682

全備福音商人團契近年在國來也很吃香.年初得到中央統戰部和宗教部聯合招待,之後得到一些市的教會主動邀請去辦福立餐會.

中共對基督教只是一個工具,只是封閉太久,不知如何處理基督教問題.基督教宗派繁多,叫基督教的邪教特別多,所以中共對宣教有戒心.但中共也會和一些識為可以合作的教派合作.包德寧是早期去中國傳教的牧師,曾被列入黑名單.後來用人事解封,而且做了中共的盲公竹.

最後引用一句陳世強口頭蟬:「福音是免費,傳福音好昂貴.」
宗教=政治
跟我的政治.宗教立場不同沒關係,很歡迎你與我討論其他非政治.宗教性的話題。
回復 15# 真男人

對啊, 當人們變得無思想, 就容易控制
回復 16# Alice

人不思想就是豬...
回復 17# Guest from 218.252.156.x

是啊, 當一班豬團結時, 集會的地方就是豬棚
毅力並非長跑, 而是一次接一次的短跑
對啊, 當人們變得無思想, 就容易控制
--> 如果用 無意識  會貼切一點..

weiyin
還可以滿足班教徒的自大狂.他們會說中國強大是因為耶教徒禱告的結果.
--> 科學已證明禱告是沒有用啦.. 可能有反效果呢..
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個