返回列表 回覆 發帖

聖經錯謬補遺

百家被/衣
路人甲
本帖最後由 beebeechan 於 2010/11/18 11:55 編輯
風水佬呃您十年8年

太9:16 沒有人把新布補在舊衣服上.因為所補上的、反帶壞了那衣服、 ...
沙文 發表於 2010/11/17 14:15



耶穌無講錯啵




回復 142# beebeechan


    佢地係俾您監硬mit爛之嘛, 唔係被新布補爛喎
借用耶穌嘅思維

沒有人把新輪胎裝在舊車上
沒有人把新銀紙放在舊銀包內
沒有人把新領呔打在舊恤衫上
沒有人把新鞋油擦在舊鞋上
沒有人把新學生安置在舊課室內
沒有人把新職員安排在舊辦公枱上
沒有人把新windows安裝在舊電腦上
沒有人把新屎痾在舊厠所內

您逐張相貼上來啦笨
回復  beebeechan

您逐張相貼上來啦笨
    ..
沙文 發表於 2010/11/18 04:19



哈....我真係無你咁笨!
抽左你水, 仲唔走咩!
回復 144# beebeechan

唔笨都笨咗啦
您每貼一張相, 耶穌就錯一次
您都貼咗3張, 唔該哂喎
回復  beebeechan

唔笨都笨咗啦
您每貼一張相, 耶穌就錯一次
您都貼咗3張, 唔該哂喎 ...
沙文 發表於 2010/11/18 07:11


您每貼一張相, 耶穌就錯一次
哈..咁你問我的八條白痴問題
我就一張都唔貼.
咁耶穌咪無錯囉....呵呵
回復 146# beebeechan

咁您要將#142 三張相delete咗先無錯囉....呵呵
本帖最後由 beebeechan 於 2010/11/18 13:13 編輯
回復  beebeechan

咁您要將#142 三張相delete咗先無錯囉....呵呵
沙文 發表於 2010/11/18 09:53


為甚麼?
因為那三張相對你是篤眼篤鼻? 令你覺得你很豬兜?
回復 148# beebeechan
耶穌條儍佬話沒有人用新布補爛衫,您就同佢唱反調,貼相證明大把人用新布補爛衫,只會令耶穌篤眼篤鼻,令耶穌覺得佢很豬兜
為甚麼您會當我係耶穌呢?
您呢排幻覺發作得頻密咗好多咁喎
您係咪自慰過度呀?
太18:12 一個人若有一百隻羊、一隻走迷了路、你們的意思如何.他豈不撇下這九十九隻、往山裡去找那隻迷路的羊麼。

咁樣經營牧場,唔執笠就有鬼啦。撞著耶穌從事畜牧業,豺狼就易揾食咯;只要捉一隻羊就可以引耶穌做馬騮隨山走,然後可趁機啃哂99隻羊。

其實,所有牧童都知道世上有一種動物叫做牧羊狗,因為阿媽實會教細路仔此類基本謀生常識。


咁點解小耶穌會唔知,以為唔見咗一隻羊就要其他羊冇人理,親自去揾呢?
其實唔怪得聖母,答案在Luk2:42

所以, 全世界都冇一個牧場採取耶穌提出的risk management。
或者有, 不過執咗
Don't know where God is but the Devil is in the details
咁樣經營牧場,唔執笠就有鬼啦。撞著耶穌從事畜牧業,豺狼就易揾食咯;只要捉一隻羊就可以引耶穌做馬騮隨山走,然後可趁機啃哂99隻羊。

沙文 發表於 2010/11/20 03:48


以你做色魔豺狼既經驗, 一班靚女學生一齊, 吱吱喳喳, 你係無機會落手
哩....等人分左手哩, 一個人坐升降機哩...行樓梯哩..過時你咪落手囉...係嘛
所以...最怕係離群, 不依大隊....你明未呀
點解bbchan思想咁.................
用d好d既比喻啦
路人甲
回復 152# him1006

呢個比喻都好易解决啫
一班靚女學生始終都要痾尿
麻甩佬痾尿就排排企
但靚女學生痾尿一定係一格一格分開, 連梵帝岡的女厠都係咁設計的, 這種女厠的間格係合乎天主旨意的
所以一定有機會離群....陳版友埋伏在其中一格就可飽泄獸慾矣

所以,點解告解箱要係一格格, 你明未呀?


C 眼 文 聯 誼 會 的會所指示圖
回復 154# beebeechan

您去here有乜貴幹?
本帖最後由 beebeechan 於 2010/11/21 07:07 編輯
回復  beebeechan

您去here有乜貴幹?
沙文 發表於 2010/11/21 02:08


學舞....
調里魯舞
唔好講粗口or含粗口意思既說話
路人甲
回復 157# him1006

此種調里魯舞乃是新創印第安民族舞蹈。
係印第安人因感激基督徒屠殺他們的祖先而特登跳俾陳版友欣賞的
http://ili.nativeweb.org/newstudy.html
原來係俾基基睇既
路人甲
8:2清早又回到殿裡.眾百姓都到他那裡去、他就坐下教訓他們。
文士和法利賽人、帶著一個行淫時被拿的婦人來、叫他站在當中。
就對耶穌說、夫子、這婦人是正行淫之時被拿的。
摩西在律法上吩咐我們、把這樣的婦人用石頭打死.你說該把他怎麼樣呢。
他們說這話、乃試探耶穌、要得著告他的把柄。耶穌卻彎著腰用指頭在地上畫字。
他們還是不住的問他、耶穌就直起腰來、對他們說、你們中間誰是沒有罪的、誰就可以先拿石頭打他.
於是又彎著腰用指頭在地上畫字。
他們聽見這話、就從老到少一個一個的都出去了.只剩下耶穌一人、還有那婦人仍然站在當中。
耶穌就直起腰來、對他說、婦人、那些人在哪裡呢.沒有人定你的罪麼。
他說、主阿、沒有。耶穌說、我也不定你的罪.去罷.從此不要再犯罪了。


表面係一個瘟馨小故事,其實仔細分析之下,您就會發覺這件事只是一場惡作劇,其作用是文士法利賽藉之撕破耶穌的真面目,使群眾得知耶穌如何懵到上心口。

根據猶太佬規矩,捉姦係要成雙成對的:

Deu22:22 若遇見人與有丈夫的婦人行淫、就要將姦夫、淫婦、一併治死.這樣、就把那惡從以色列中除掉。
22:23 若有處女已經許配丈夫、有人在城裡遇見他、與他行淫、
22:24 你們就要把這二人帶到本城門、用石頭打死、女子是因為雖在城裡卻沒有喊叫、男子是因為玷污別人的妻.這樣、就把那惡從你們中間除掉。

一者,猶太佬只係拉到條女,根本就唔夠證據落charge,立唔到案。
二者,執行掟死姦夫淫婦法,一定係帶到本城門,唔會在聖殿搞

所以,此案根本不能成立。個淫婦係串同猶太佬整鬼穌仔啫,根本冇可能有個冇姦夫的淫婦。懵仔穌連咁都睇唔出,仲要煞有介事地以為自己好好心,猶太佬緊係睇佢唔起啦!
Don't know where God is but the Devil is in the details
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個