返回列表 回覆 發帖

離教分享

呢幾年已將自己抽離宗教,真係想從來冇識過呢班基督鬼,我都好想忘記呢班魔鬼,不過佢哋真係冤魂不散,講出嚟都好激氣,已疏遠呢班基督鬼,冇辦法啦,最近係街遇到以前教會認識嘅人,上星期因要將一啲物件還返比佢,佢叫我將此物件係教會交給一個我素未謀面嘅傳導人轉交,諗住放低就走,可能離教幾年,沒有防範,都諗住快啲走,呢個素未謀面嘅傳導人居然吼住我差不多走到大門離開此地,截住我問長問短,好八卦,問我點解以前會返呢間教會、你又點認識呢班人,煩到我抽筋,答佢幾句諗住快啲甩身,點之另外有個認識嘅傳導人行出嚟見到我,對我講好耐冇見,好快一手拖住我拉左我入左一間房,裏面正進行緊一喲活動,呢位另外嘅傳導人夾硬要我參加呢間房嘅活動,佢放低我就出左去,一入到去我見到一個以前略識嘅一個人,我問呢個基督 鬼你哋攪乜活動,呢個人話呢個係團契,我立刻扯火,我用藉口離開,點之個基督鬼知我想走,講出難入耳嘅説話,佢話咁難委你,你走啦,跟住比晒面色我睇,我立刻走,走到大門口又撞到頭先個倆個傳導人係到傾偈,拉我入房個個問我做乜咁快走,我話比佢聽頭先係房呢番説話,我話頭先呢個基督鬼説話太過份,拉我入房個傳導人我睇到佢嘅眼神都覺得頭先係房入面個基督鬼言論有問題,佢仲夾硬圍護呢個基督鬼,我終於可以離開此地。真係激氣,只係諗住轉交一啲嘢,自己都唔知發生乜嘢事,事情嚟得太快,我都好想忘記呢班基督鬼,以前返左教會太長時間,被洗腦,而家清醒了,好怕出街搭車再撞到呢班基督鬼,真係想做幪面超人,唔好比佢哋認出,佢哋根本做埋啲嘢能人所不能,蠶食人嘅生命,所以我好憎呢班基督鬼。
你可以直接當他們是:打電話給你煩到你嘔泡的保險、借貸等推銷員、上門推銷寬頻、收費電視既人、或者係街上借問卷調查實則為推銷保險既人……等等。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
回覆 2# 抽刀斷水

你嘅提點真係好!
不過呢班基督鬼仲煩過以上你提及啲人。
保險、推銷員認真推左佢哋,最後最多沙yo啦啦,係你面前或者未必有面色同比氣你受,呢班基督鬼就唔同,真係能人所不能,我試過表示過我已冇返教會,唔會參予佢哋嘅嘢,呢班基督鬼兜口兜面詛咒我落地獄,仲比晒面色你睇,講起佢哋真係會激到嘔,我會記住你的提點。呢個網站真係好,令離教者有支持及宣洩以往被教會教徒欺騙嘅心情。
不能生氣的,他們有精神病患,你怎能跟不清醒的人計較?
我有一個夢。
離教者之家能夠成為一個讓基督徒認識愛和學習愛的群體,大家言歸於好,主內主外一家,四海皆兄弟。
一切爭戰和怨恨,都是浪費氣力的無聊動作。
大家省回這些寶貴的力氣,便可以為世界作出更美好的建設。

親愛的朋友,有心聲無處傾訴?
主夫人願意成為您的聆聽者。
本帖最後由 hellboy 於 2012/8/8 17:24 編輯
我試過表示過我已冇返教會,唔會參予佢哋嘅嘢,呢班基督鬼兜口兜面詛咒我落地獄,仲比晒面色你睇
llee908 發表於 2012/8/8 03:14



要解決這個問題,你可以試試我這個說法,當然對於你來講可能是個令基督徒難受的遊戲,而就我看來,這是在拯救人類靈魂,也是在講事實。

步驟一、告訴並說服他們基督徒是耶穌這個牧羊人的羊,這是他們的選擇也是他們和耶穌之間的契約,並引經據典(如馬可14:21,約翰福音10:14)。
步驟二、告訴他們羊和牧羊人的關係永遠是食物和屠夫的關係,基督徒最終的結局是在耶穌的胃裏一千年,直到灰飛煙滅,永不超生。
步驟三、告訴他們從古至今所有人類傳說中的魔鬼都以人類為食物,越高等越傾向於吞食生魂。
步驟四、利用以賽亞書14章12節和啟示錄22章16節比對引證耶穌就是真正的魔鬼。
步驟五、利用撒母耳記下24:1和歷代志上21:1證明撒旦的真正身份是耶和華的精神分裂。
步驟六、告訴他們唯有離開基督教並否斷繼續執行與耶穌之間的契約即可以逃過耶穌的地獄。
步驟七、告訴他們所以是他們基督徒將要下地獄而不是你。

如果做完上面七個步驟,你還嫌不夠,就出動大師兄誠惶誠恐的絕招,見:
http://exchristian.hk/forum/viewthread.php?tid=4296
http://www.uwants.com/viewthread.php?tid=4405309
回覆 5# hellboy


    假如他們告訴你:「噢,看來你真是誤解了聖經了,不如我們一起返教會找牧師研究你提出的問題吧。」那豈不中計了?
hellboy 自作聰明, 引經反經咁,
好比一個女生, 口講不喜歡這個男生, 寧做老姑婆都不會與他拍拖, 不過, 暗裡又常窺視男生的一舉一動一言一行, 一舉手, 一投足。

佢既行為出賣左佢把口。
本帖最後由 hellboy 於 2012/8/9 13:08 編輯
回覆  hellboy


    假如他們告訴你:「噢,看來你真是誤解了聖經了,不如我們一起返教會找牧師研究你提 ...
抽刀斷水 發表於 2012/8/8 20:49


牧師有什麼好怕?反正本質上與普通基督徒一樣低能,最勁嘅絕超去到尾咪又喺玩圍攻。在一對一的情況,在醫院時我都試過插到啲牧師七彩無野講啦。

不過要解決這個問題也不難,只要告訴他牧師從來不會告訴你這些事,而我所說卻是聖經白紙黑字有晒證據仲有常理做引證,並且要求佢自己見牧師,再回來告訴我牧師說了什麼,便有大量空間分析牧師的歪理的弊端,如果佢地糾纏下去,他們自己也知道,他們的歪理定必敗得一敗塗地。
hellboy 自作聰明, 引經反經咁,
好比一個女生, 口講不喜歡這個男生, 寧做老姑婆都不會與他拍拖, 不過, 暗裡又常窺視男生的一舉一動一言一行, 一舉手, 一投足。

佢既行為出賣左佢把口。
beebeechan 發表於 2012/8/8 21:51


當你的說話自打嘴巴的時候,我當然要錄低你的說話才能證明你自打嘴巴,唔該你唔好咁無聊。
回覆 8# hellboy


    牧師最可怕的,看來就是很煩厭。

樓主所希望避免的,正正就是這種煩厭。
本帖最後由 hellboy 於 2012/8/9 20:22 編輯
回覆  hellboy


    牧師最可怕的,看來就是很煩厭。

樓主所希望避免的,正正就是這種煩厭。 ...
抽刀斷水 發表於 2012/8/9 19:48


我們應該學習用揭露或強行爆破他們的歪理來愚弄那些低能牧師的態度,不過我都要試多啲先,尤其要學習遇到態度強硬的牧師的應對方法,以及如何在此情況對其他基督徒進行教育工作。

總之,我們要明白這個其實是一個很有挑戰性的遊戲。
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個