返回列表 回覆 發帖

雙牙遊有感

好簡單, 關我叉事教成日話天主教拜偶像, 聖母像, 聖人像....如佢地又立像, 咪倒自己米??

二來....分家出嚟既教會仔邊有$$$$ 搞像, 搞畫, 吃不到的葡萄唯有話佢係酸囉, 唱衰咗咪無都唔係咁無面。
關我叉事都要睇下個叉, 叉到有幾遠唶

德國最大的基督教堂 Berliner Dom, 都有唔少像。 個义頭, 唔係咁抗拒{像} 既

返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個