返回列表 回覆 發帖

[腦殘白痴] 陳一華牧師參選立法會

張堅庭教陳一華口才
2012-08-22


陳一華牧師(右)噚日落區宣傳,仲有幾個女士(左)跟住基督教歌曲跳舞助興。(尹錦恩攝)

【明報專訊】陳一華牧師係立法會新界西選舉另一參選人,噚日去咗荃灣擺街站,佢除咗搵到十幾個大學學者支持,仲有資深傳媒人林旭華、導演兼基督徒張堅庭幫佢執形象同訓練口才。港大法律學院助理教授張達明,仲特登攞咗個半月假幫佢參選。

張達明攞假助選
身為基督徒嘅張達明同Emily講,本身同陳牧師唔係深交,但兩三個月前同佢傾偈,諗番幾年前喺研討會講過信仰同政治參與,覺得家香港只得泛民同建制對立,佢覺得社會應該有多一把聲,牧師咁啱又有意打正基督教旗號出選,發出「不一樣聲音」關心社會,上月22號決定幫佢。張達明又話,今次係回歸以來首次有牧師參選,又有破天荒有咁多學者處女登場,仲話已經檢查過牧師品格先支持。

陳牧師就話佢住喺元朗錦綉花園,教會、朋友同服務嘅6間醫院都喺新西,所以揀新西出選。

http://news.sina.com.hk/news/2/1/1/2750954/1.html

抽按:咪話我地歧視佢,我特登係度幫佢宣傳,算唔話得喇掛!
To: 抽水
無論是否要幫Lee條友助選,你系咪要將新界西嘅其他候選人都要列出嚟先至唔會犯選委會規例呀!
張堅庭教陳一華口才
2012-08-22


陳一華牧師(右)噚日落區宣傳,仲有幾個女士(左)跟住基督教歌曲跳舞助 ...
抽刀斷水 發表於 2012/8/22 15:15



我喺咪應該好理性咁表達出我的不滿?
To: 抽水
無論是否要幫Lee條友助選,你系咪要將新界西嘅其他候選人都要列出嚟先至唔會犯選委會規例呀! ...
ali 發表於 2012/8/22 19:29



    我又唔係傳媒,我引述傳媒之嘛。
回覆 4# 抽刀斷水


   ...我特登係度幫佢宣傳... 》》》证据确凿,仲话唔系传媒!
傳媒報道就要列出其他參選人,如是廣告就要通知候選人並計入其競選經費內。

我係呢度只係引述傳媒之嘛,有罪都係個傳媒(新浪新聞?),網上貼文就算是廣告也是0成本。

不過為免麻煩,都係聽ali講補返:新界西其他候選人包括麥美娟、陳樹英、陳偉業、麥業成、曾健成、郭家麒、田北辰、張學明、梁耀忠、陳恆鑌、李永達、李卓人及譚耀宗名單。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個