返回列表 回覆 發帖

莫非你吃了我禁止你吃的果子?

Over time, 我發覺到人類有些行為難以解釋。
但先戴一戴頭盔,我的發覺純粹基於個人體驗/觀察,若有不足/不實之處,希望各路英雄不要藏私,對細佬的論述斧正/補充。

事情是咁的,我發覺人類唔畀人睇住自己做愛,係一個相當普遍現象。
例如,阿仔兩三歲時,吼我地做緊愛入房搵媽咪,媽咪就會pauses,唔理我,應酬咗條僆仔先。稍為描述一下事件details. 我地興緻正高昂,突然聽到床邊叫“mom I want juice.”, 佢即刻乸張被冚實全身,驚畀個仔睇蝕。好似睇電視commercial break 咁,廣告完了之後繼續,又要由foreplay開始

除此之外,其他人就更加完全分享唔到我們的喜樂。

以上只係opening, 並唔係我先前所說的“難以解釋”。我當然理解,小學嗰時老師已講解咗“於是二人的眼立即開了,發覺自己赤身露體,遂用無花果樹葉,編了個裙子圍身。”這段記載,這是由於果子的藥用價值。

令我難以解釋的是,上述scenario維持十年以上。直至有一天,阿仔執隻貓仔返黎收養,於是我們family 就添加一員。
border=0 />

一晚,我們做愛,情到濃時,我換成spoons position,發現床邊有一對眼睇住我哋!我嚇一嚇,個身扎一扎,此時我老婆亦發現,原來係隻貓望住我哋!

但她居然一笑置之,只輕聲吩咐“唔好停”。我當然領命。

但事後回想,就諗唔到點解果子的效用凈限於人與天主、人同人,人同其他動物就冇所謂。人負責管理海中的魚、天空的飛鳥、牲畜、各種野獸、在地上爬行的各種爬蟲。咁應該都唔係咁方便畀佢地睇到啫?

唔知由神學角度有冇得解釋呢?
但事後回想,就諗唔到點解果子的效用凈限於人與天主、人同人,人同其他動物就冇所謂。人負責管理海中的魚、天空的飛鳥、牲畜、各種野獸、在地上爬行的各種爬蟲。咁應該都唔係咁方便畀佢地睇到啫?

唔知由神學角度有冇得解釋呢?
沙文 發表於 2023/1/30 21:57



    你過頭話做AV男係你既自願


依家話俾隻貓昅住都會窒步, 叔侄到.....你點入行喔!
回覆 1# 沙文


    如果隻貓識講人話,我諗你地就會避忌啲,怕之後被人唱。

怕唱啲乜?好多架,咁短,咁細,咁快,咁軟,咁姣……

沒有比較就沒有傷害啦。
我承認可能禁果的藥效對我影響較大,現正努力擺脫禁果效應。
以及,關於經文有件事諗唔到。據稱天主無處不在,咁當您除咗條褲,無論匿去邊,天主都昅到啫。就算冚住張被做愛,天主都捐到入去裝。所以,天主教徒一定唔夠膽偷雞做蔣介石的佩劍。
但係點解佢地做愛被天主啤住又唔介意, 咁唔知醜呢?

天主嘅地位係咪同貓一樣?

Don't know where God is but the Devil is in the details
據稱天主無處不在
沙文 發表於 2023/2/2 00:13

    「天主」無處不在,當人做愛時,佢已經「捐」入陰道,等住食精蟲。
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個