返回列表 回覆 發帖

醫生手記文章(區樂民醫生)(感動篇)

有一位老婆婆個子唔高 , 但係好肥 , 行路既時侯需要拐杖支持。
每隔兩個月老公公都會陪老婆婆到醫院覆診, 因為老婆婆患有高血壓。
某夜 , 老婆婆左邊身麻痺入院 , 經過電腦掃描顯示右腦出血。

我如實話比老公公知 , 佢無出聲 , 只係無奈咁望住我 , 淚水已經湧現。

第二朝, 意料之外 , 老婆婆既情況唔係想像中咁壞 , 而且頭腦清醒。

入院之後既第五日 , 老婆婆問我 : 呢兩日伯爺公點解無黎探我既 ?

一個實習護士話比我聽 , 早兩日老公公突然心肌梗塞 , 住左響對面既男病房。
兩老無兒無女, 最親既都只係姪仔。

今日, 姪仔帶左兩樽果汁黎醫院 ,先去探老公公 ,再去探老婆婆。

過左幾日 , 老公公既病情剛剛穩定 , 就嚷住要出院照顧老婆婆, 經過一番溝通之後 ,主治醫生諗左一個折衷辦法 :首先老公公換番自己既衫, 坐住輪椅, 由工友推到女病房門口 , 而為左安全起見醫生護士都要跟埋老公公一齊 . 老公公蹣跚地企起身 , 手執果汁 , 走到老婆婆床邊 :買比妳飲嫁。 老婆婆嗲起黎 : 呢幾日唔見你既伯爺公 , 咩事呀 ? 病左咩?
老公公微笑 : 唔係呀伯爺婆?, 姪孫結婚啦 ,我要幫佢打點一下嘛。

呢一個, 係我咁耐以來聽過最動人最感動既一個謊話。

人生就好似變幻莫測既天氣 , 雖然可以預料 , 但往往都出人意表 ...

老公公既心臟日復日咁康復 , 準備出院那天 , 病情突然惡化 ,撒手塵寰。
姪仔辦理完死亡證明之後就黎搵我?, 要求暫時唔好話比老婆婆知 ,

因為老公公死前遺言 :
照顧伯爺婆, 唔好話佢知我既事,唔想佢受剌激。

呢個時候, 無一個在場既人唔感動唔流下眼淚 , 包括我 .....

當日我巡房既時侯老婆婆又問 : 伯爺公D果汁喝晒啦? , 點解佢又不見人?

護士強忍眼淚 : 妳唔記得左咩? 姪孫過兩日結婚啦! 老公公要幫手嘛。

第二朝清早 , 我發覺老婆婆床頭多左樽瓶果汁,

聽到護士同老婆婆話 : 老公公剛黎過 , 佢見妳訓得咁甜 , 唔捨得叫醒妳,放低果汁就走左啦。
當護士一轉身發覺我企響度既時候 , 立刻雙頰通紅。
我微微一笑 , 拍左佢膊頭一下, 慶幸佢果顆愛心 ,不為歲月冷卻。

當日下晝 ,護士長察覺坐響梳發對住窗望風景既老婆婆無左呼吸 , 我迅速跑去一手抱起老婆婆 , 再聯同護士將婆婆放上病床急救 ... 搶救二十分鐘之後 , 我宣布失敗 ....

我一邊寫報告記錄 , 一邊諗起 「陪著你走」既一句歌詞 : 如果, 走到這世界邊端 , 我倆已是無力前行 , 跟我一起飛去 ....

護士長走過黎同我講 : 估唔到妳咁大力 ,一手就可以抱起老婆婆。

我只係報上微笑 , 因為我已經唔想講任何野,我怕我忍唔住眼淚 ....

老婆婆的確好肥 , 但係好輕 , 因為佢既靈魂已經跟老公公飛走左啦 .....
愛" -- 雖然只係一個字?, 但係無人亦都無野可以具體咁解釋呢個字 ......
正如糖好甜, 花好香 ... 根本無得解釋 ,要用心同親身體會先可以感受。

真正既愛 ~~應該係埋藏響心裡面 , 去體會, 去感受 , 去領悟.....
即使天會變~~月會圓,花會枯,人會老 .....

有生之年,請珍惜你所愛以及愛你既人


*************************


女孩子喜歡的典型愛情故事分享...

光暗一線, 正邪一念.
Thanks for sharing~~~~
oh!so...
i love it
原帖由 抽刀斷水 於 2007-4-24 18:39 發表

到時你係咪會呃羅紗蓮,話要幫意蘊打點再婚呢?


可憐到時小不信就可能要比後父強拉回教會...
沙老大  你忍心咩?
花開花落花無缺!

對付教徒三式: 不主動、 不抗拒、 不負責!

啊啊, 上面那個是我...
今晚總是給論壇這些踢出來了...orz

光暗一線, 正邪一念.
可是根據基督教其中一句金句:
「你們的話,是,就說‘是',不是就說 不是',如果再多說,就是出於那惡者。 」. 太5:37
那, 最體貼人心的, 不就是那個惡者了嗎?
原帖由 沙文 於 2007-4-24 16:30 發表
若然可以咁樣同羅紗蓮結朿我地既一生,我就無憾了.........

到時你係咪會呃羅紗蓮,話要幫意蘊打點再婚呢?
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
若然可以咁樣同羅紗蓮結朿我地既一生,我就無憾了.........
Don't know where God is but the Devil is in the details
謝謝分享~ 好感動……
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
thanks for it~
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個