返回列表 回覆 發帖

[轉載] 陳冠希 張柏芝, 兩個基督徒互相缷責

陳冠希 張柏芝, 兩個基督徒互相缷責, 批判?

睇完柏芝占個訪問, 可能佢真係勇敢過亞嬌,
不過佢竟然用基督徙角度去批判陳冠希: " 佢 話 叫 班 女 受 害 人 盡 快 站 起 來 , 要 有 healthy life , 竟 然 夠 膽 擘 大 眼 講 大 話 , 以 為 信 主 就 唔 會 講 大 話 ? 到 我 睇 新 聞 好 失 望 , 佢 淫 照 事 件 後 信 主 , 好 失 望 好 失 望 , 話 自 己 投 靠 耶 穌 上 帝 , 擘 大 眼 講 大 話 , 失 望 到 想 同 陳 冠 希 講 , 耶 穌 唔 係 向 傳 媒 交 代 避 難 所 。"

佢地影響個社會咁大, 唔知明光社蔡某, 蘇牧等自己友又會唔會出o黎講番句野或者撐佢地呢?



註: 陳冠希事發後話自信o左耶穌, 張柏芝早在04年已信主受浸:

帕芝虔誠 排期受洗
夜夜讀聖經學懂包容

【明報專訊】張帕芝前晚出席「港澳全城樂繽紛」除夕倒數晚會,獲家人捧場,除媽咪、三個弟弟豪龍、帕文和細細佬「大番薯」外,還有一大班親戚,當帕芝在台上唱歌時,「大番薯」和三名小朋友儼如帕芝Fans,有節奏地大喊「帕芝、帕芝」,難怪帕芝對這個細細佬愛護有加。

不再跟傳媒抗衡

帕芝雖抱恙,但前晚心情勁靚,主動和記者說﹕「我以後都不會對你們(記者)不好、和你們抗衡,因為我已經是基督徒,每晚都看過聖經才入睡,若時間許可,每個周末都會返教會,現在正排期受洗。有信仰後,學懂了包容,人也開心和舒服了,以前嬲人實在太辛苦了。」踏入04年,帕芝希望平平淡淡,身邊的人都快快樂樂、身體健康度過一千年或一萬年,因她不想見到愛惜她的人離她而遠去,希望他們永遠伴她。事業上則望可更上層樓,如果可以的話找到個愛她、惜她的男朋友則更理想。
YAHOO ID: devil.jehowah
1# Jehowah
他們是不是基督徒根本沒有影響

他們都一樣都要負起責任

我對於這個事件,是表示支持藝人的

他們既然已經出來發言,是值得會予機會改過的

在那段時間我特別不喜歡

那些打著揭穿藝人真面目的人侵犯他人私隱
作为一个基督徒, 除了得到救恩之外, 我们也是耶稣的代言人. 我们必须活出耶稣的样式, 带着祂的光去传福音, 光照我们身边的人, 来荣耀神.

人很容易会犯错, 基督徒也是人, 不是神, 所以也会犯错. 所以我们认罪, 悔改及时时警醒不要犯罪.

不要论断人, 那是他们与神之间的关系, 我们没资格发言, 耶稣自会审判, 别因此让自己犯罪, 成为被审判的那个. 所以每当自己想论断人的时候, 就尽一个基督徒的责任, 拿起那个负担为他们祷告, 坚强他们的信心, 岂不是更好吗?  
幾時基督徒成了「耶稣代言人」?聖經那裡有說呢?
回復 4# Jennifer

軍人是國家的代言人 ,是招牌的說法都有喎
唔係fa,軍人不代表我wor...
回復 6# Jennifer

軍人只化表國家 ,不一定代表你的呀 ,春代
回復 7# 淚兒


    對花姨要有禮貌一D呀淚兒~
軍人代表國家,咁我都係國家一分子wor,好似美國佬出去打仗,d國民反對,都係因為佢地唔認同國家出兵啫...

水兄,唔緊要的,我都冇「春代」,下次淚兒咁問候你時,你先教訓佢啦...
回復 9# Jennifer

春代邊係用來問候人架
咁唔係用黎問候人,你同我講又係為乜呀?
回復 11# Jennifer

就好像老婆叫老公做傻咁囉
聖經係話基督徒應該要活出基督的樣式
所以比做代言人一滴都唔過分
係一個 representative
人地見到你就"好係"見到耶穌
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個