返回列表 回覆 發帖

曾蔭權的「基督徒治港」算唔算成功?

曾蔭權的「基督徒治港」算唔算成功?

縱觀曾蔭權的六年任期內,基本上就係「基督徒治港」。呢種「基督徒治港」算唔算成功?大家不妨分析一下,自由評述其得失。

「基督徒治港」必然會為香港帶來「民主」與「自由」嗎?更加令人深思!

曾蔭權還有一年多的任期就會卸任。以後大家會唔會再歡迎「基督徒治港」?

小弟怕引火燒身,應該不會參加此種辯論。請大家原諒則個!

謝謝各位!
唔好咩都同基基拉上關係...
曾蔭權是基基不=基督徒治港
路人甲
沒有看歷史吧!?
凡宗教與政治掛勾,都是不好的。
我看特首應當是自己出來作事!
不是天主教作的!
tung kin wah use 儒教?  we cannot use this approach, although he used to pray in his church.
嚴格來分,曾蔭權是天主教徒,不是基督徒.
況且我唔覺得曾蔭權做得唔好....
曾蔭權的「基督徒治港」算唔算成功?

縱觀曾蔭權的六年任期內,基本上就係「基督徒治港」。呢種「基督徒治 ...
朱瘋天 發表於 2011/3/11 15:26


無知加無聊
曾特首是戴眼鏡的一所以六年任期內, 基本上就係「四眼仔」治港?
醒少少好無?

曾特首早年與香港主教陳日君呦到火紅火綠......甚麼叫基督徒治港?
政教合一?
嚴格來分,曾蔭權是天主教徒,不是基督徒.
況且我唔覺得曾蔭權做得唔好....
Thompson 發表於 2011/3/12 23:32


為甚麼天主教徒不是基督徒?
(發言前可以先多做點功課嗎?)
曾特首是戴眼鏡的一所以六年任期內, 基本上就係「四眼仔」治港?

同意
況且我唔覺得曾蔭權做得唔好....

佢d施政咁廢....明顯做得唔好
路人甲
同意

佢d施政咁廢....明顯做得唔好
him1006 發表於 2011/3/13 10:09


不過, 佢任期內香港可以富有到有錢派街坊
本帖最後由 Thompson 於 2011/3/13 23:39 編輯

回復 7# beebeechan

所以我就話嚴格來分囉,因為從基督徒心目中,他不是正宗基督徒, (起碼我識基督徒,絕對有仇視天主教徒的意識),另外,你有多少見過基督徒和天主教徒沒有衝突呢?

當然,從學術上來,曾蔭權當然是基督徒.......只是新和舊派之分^^
我個人好基督教同天主教都無好感, 但曾特首做得唔好, 我認為同宗教無關, 呢個係佢自己無能而已。無視弱勢社群, 利益輸送, 呢d都同一般政客會做o既野類同。
小心乞求論點喎......

曾蔭權是(廣義)基督徒不等如曾班子是「基督徒治港」。

請閣下為「基督徒治港」先作界定再討論。
根據學術的定義及西方人的定義,不管你信天主教或基督教,你都係基督徒。因為天主教(Catholicism)及更反教(Protestantism,中國人稱為基督教)都是廣義的基督宗教(Christianity)的一部分。

用英語方式表達如下:

Christianity = Roman Catholicism + Protestantism + Eastern Orthodoxy

Catholicism is not equal to the Christianity

Protestantism is not equal to the Christianity

Christian includes the Catholic Christian, Protestant (Protestant Christian), and Orthodox Christian.

Do you understand??
不如開玩笑,曾蔭權係三角內褲治港,因為曾蔭權及與他同時代的好多高官都係係後生仔果陣試過穿三角內褲,由此證明係三角內褲治港。

哈哈!
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個