返回列表 回覆 發帖

請求版主將我的離教見證全部除去! 因我決定離教離教者之家

因為離教者之家,令我討厭基督教和離開基督教,我當初討厭基督教是因為基督教令我討厭我信佛的媽媽,
但因為我信佛後,我和她的關係開始改善, 但佛教的生活令我覺得很孤單,而離教者之家和一般的社交網站無異,佛教和離教者之家都不能令人的心靈得到滿足,
但我現在雖然信佛教,但仍相信世界上是有神存在,
同時我現在雖然離開了平安福音堂,但神比離教者之間的會員更關顧我, 我在工作認識了一班對我很好的基督徒護士,我還加入了她的團契,其中她們更邀請我返屋企附近的教會,前兩星期我們更一起返大陸的華強北路買電腦用品和用膳,團契中又一起唱詩歌和互相禱告......還有很多多的經歷令我感受到神的愛,這並不是離教者之間提倡的肉體之愛。

請抽刀斷水除去我的離教者見證和一切帖, 我真的不想再參那個沒有人情味的地方。

我很後悔加入離教者之家,求主寬恕,阿們!
回復 1# tka_lai


    應你的要求,刪去閣下的離教見證,以及以禁言設定屏蔽閣下在討論區之所有留言。

 祝福你重新找到適合你的道路。
嘩..走得咁絕?再見啦朋友...
他會否開一個離「離教」者之家?
有乜奇?我都信過兩次教。在傳福音過程中遇到過吾小信三次以上的人。我好奇待等三次信教。初信果種high法直頭係因信high爆。無論樓主係真心信教或只是為工作方便,我都祝福你。
思維混亂既人, 都不能擺脫基督教.
每餐飯, 事無大小都祈禱一番. 佢唔覺得好煩好無謂.
又鍾意對空氣講野, 愛一堆空氣.  

做人要學識接受同埋適應出面既世界, 唔應該有咩事就躲進教會.    教會只會誤導一d思維混亂既人, 繼續去堅持佢地逃離現實既心態.   係出面被欺負, 融入唔到呢個世界, 就躲進教友既圈子.  認為呢個世界邪惡, 被魔鬼控制.
其實現代既人既行為以經受法律約束, 唔會好似中世紀咁, 不信主就被基督徒捉去燒.

出面既世界當然有醜惡既一面, 但係都唔應該去逃避.
毅力並非長跑, 而是一次接一次的短跑
我想探討一下祈禱.....

我比較傾向"量子力學", 對於集體意識改變未來的說法....

簡單來說, 點解會第N次返回教會, 就係因為你的朋友沒有忘記你...他們祈禱, 你會重返...在集體意識影響下, 你的腦電波也受到影響....
回復 7# E72

胡說八道。

有研究發現,祈禱不但對患病的人沒有幫助,反而在心理壓力下令其病情加重。離家裡面有一帖說過此事,其他朋友知道的話請幫忙替我貼上連結。
本帖最後由 E72 於 2010/7/26 20:21 編輯

祈禱......要看你怎樣祈.....

1) 祈禱時, 腦中想著安息禮拜應該怎樣進行.....如你所願.....
2) 祈禱時, 腦中想著如何擺脫痛苦.....如你所願....重要的是"痛苦"...知道, 大家都知道"痛苦", 大家都加上去, 大大地加力
3) 祈禱時, 腦中想著耶穌已應許, 現時已經快樂地去行山旅行.....

幾個星期, 聽佛教法師教係咁教第三種方法(潛意識改變所謂命運制約 )... 甚麼吸引力法則. 樂觀情況, 正能量....全部都是講這方面的方法, 怎胡說八道法?

PS:
1) 搞出版要做修訂本, 文字語意不清就修訂一下.
2) 當然, 那個法師無講耶穌, 她在其他講座只引用過NICK的故事3) 再上一個回複:"量子力學", 對於集體意識改變未來的說法.... 應該修訂為"量子力學"方面, 對於集體意識改變所謂命運制約的說法....

4) 推論/假設 ......80%以上的新學說是廢話, 再看多幾次, 我不反對"胡說八道"的講法.



提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
回復  E72

那種玩意是NEW AGE的,佛教怎麼會傳授這個,我倒覺得很奇怪。
drsherlock 發表於 2010/7/19 16:59


新城
4 Jul, 2010:    21:30-22:00  健康地球人
本帖最後由 E72 於 2010/7/19 18:35 編輯

4 Jul, 2010:    21:00-22:00  健康地球人
潛意識.....

1) 談病...
a) 信心, 潛意識
b) 所做的, 要跟所信的相符


2) 談生孩子....
普門品....談輪回
地藏經.....談因果
衍陽法師
http://www.buddhistcompassion.org/090622hinyeung.html
回復 6# Alice


    我原覺得出面對教會邪惡.係出面個世界搵吾到食,或者搵得小D,返教會吾會有好日子過.個個星期就叫你捐錢,購堂,宣教,支持XYZ.抽干水就叫你交REFERRAL.壓力好大.乜Alice覺得係教會好平靜?
有時, 唸深一層,  唔計最高級果d 宣教士, 牧師, 導師.   只計普通果d 基督徒.  佢地比較感性, 可能係佢地既性格導致佢地信教啦.   雖然我離開左教會, 但係我仲記得, 有d 教友係真心關心我架,  如果只係為左傳教而關心我, 唔會同我傾電話傾幾個鐘, 傾到凌晨.     某幾個教友, 撇開宗教唔計, 同佢地相處都幾開心.  最近同其中一個女教友傾左一陣電話,  都話: 我唔信神啦喎, 我地仲可唔可以做朋友??   我仲可唔可以返團契同你地一齊玩?  佢地都ok.        

佢地真係好想我信神, 甚至話神無比邏輯人, 邏輯只係從人而來.  有時問佢d問題, 佢又叫我唔使唸.   
我有個好好既鬼佬同學(幾十歲, 已婚), 佢都係基督徒, 仲請過我食野.  又同我通email. (我英文好麻麻, 佢就住我傾計)   有個一齊上當果時坐係我側邊既女同學, 都好友善, 有傾有講.  另一個基督徒女同學 (依家因為宗教反左面),  雖然佢好無記性, 人地講野前言不對後語, 佢都聽唔出, 蠢左少少.  但係佢係一個好既聆聽者.

教會吸引人既地方, 可能就係基督徒本來就感情比較豐富.  佢地死都技持教會, 可能基於對教友, 團契既感情.
感性既人比較憑感覺, 唔會太重事實, 證據.  感情用事.      同埋佢地多數都唔鍾意捉棋, 從來無聽過佢地講關於捉棋既野.  亦唔會去投機 (或者係唔識).   有時係, 我睇唔到佢地勢利既一面, 定係佢地本身就無出面既人咁勢利, 只係傻左d.
頭先睇左 被youtube 禁左既聖經動畫, 跟住翻查聖經, 創世紀 19:30-38 真係有呢個故事!! 我仲以為人有惡意抺黑基督教   
跟住又翻查 以西結書 4:12-15 真係有耶蘇叫 以西結食牛糞
原來果d變態故事, 聖經都有.     
唸唸下我都係唔再同佢地來往啦, 怕有一日唔知會發生咩事
馬太福音 21:18-22    話座山會跳海果個動畫好搞笑.
教會吸引人既地方, 可能就係基督徒本來就感情比較豐富.  佢地死都技持教會, 可能基於對教友, 團契既感情.
感性既人比較憑感覺, 唔會太重事實, 證據.  感情用事.      同埋佢地多數都唔鍾意捉棋, 從來無聽過佢地講關於捉棋既野.  亦唔會去投機 (或者係唔識).   有時係, 我睇唔到佢地勢利既一面, 定係佢地本身就無出面既人咁勢利, 只係傻左d.

===============

神係好吸引人的.
當你有親人死去,你對生命好灰,你唔知點解人地咁對你.. 點點點.. 你就會好想找一種野去信靠..當你發現自己無力既時候,你就會搵野信靠.
這有點正如好像一種對愛情既幻想一樣.
例如當你係男人,當你有病時呢個女人好照顧你. 又例如你係女仔,當你要人個時有人出黎教你點做. 呢d 係事件, 事件會令你有想法.有期望.

每次信神就好似.一種隋入愛情既感覺一樣.
其實信教同唔信,都係一個event 都係睇那一刻既感受. 跟愛上了某一係差唔多的.

明白既人就知道, 愛情本身不是可信同唔可信的. 而是那一刻你會/你想如何表現. 而愛情令人迷惑,令人興奮. 但你會很快明白到對方既局限, 你另一半不能永遠幫你解決問題. 你既開心亦唔可以靠佢..  同理.神亦不能幫你解決很多問題. 你既問題你都係要自己解決. 而且因為你信了.會令你更多問題. 例如你第一次拜了神(返了教會),考試即合格.之前d 衰野又無哂.. 咁你以為係神幫你.你仲分享添.. 那一刻你覺得很幸福..  但某一天,你遇上了愛情既難題. 呢次神幫唔到你了. 你係咁拜都係無用. 神幫唔到你.   好像有一刻.你發現..原來你既情人係咩都唔幫到你的. 你很想分手一樣. 無論如何,入教又好,離教又好,都係感性既決定.

但重點已經轉移左. 因為你無想到理由,亦無想到改善. 無想到某虐問題其實係你自己度.(可能係由你父母而來).



當你自愛到足夠既程式,當你開悟到某一程度, 你接受了. 什麼也接受了. 你就會明.  god simply is not a solution.

未到那一刻. 你仍然期望外力可以幫你的. 仍未看清自己既問題. 人生的旅程那麼長.. 但開悟既人亦是那麼少...


想返教會就返多d吧..  如果你夠智慧,你會頂唔順的. 
回復 18# kwongyauleung

岩!  神係解決唔到問題既, 只係利用人既感情留你係果度.
可能每個人既心深處都好想有人真心關心佢, 可以相信佢. 想同一個品性好好既人做朋友.  人係群居, 大部份人都鍾意果種" 大家一齊" 既感覺.  一齊食飯, 一齊去睇戲, 去打羽毛球, 去某教友屋企坐, 一齊聊天......

忘記左, 神係假既.
只要你唔走, 同你岩傾d既人都唔會走, 就變相幫助增加基督徒.  變左幫自己洗腦, 亦幫埋本來唔信, 但係又同你傾得埋既人洗腦.

其實政府可以效法教會咁, 將全港既市民以年齡分小組, 每個星期都有個聚會.
回復 19# Alice


政府n年前己經做咗.而且用基教原則教養孩童。你睇下基教學校和信教人數都吾合比例。一早已經用分齡牧養。
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個